Shop Mobile More Submit  Join Login
This ID is too small... by Darqx This ID is too small... by Darqx
SOMEONE GET ME OUTTA HERE :noes:

...I needed a new ID. So yesterday i doodled this one quickly.

So quickly that i didn't really set a good height for the pic and just tried to squeeze something into the stage size i had |D

Persona!Me is not amused with IRL!Me (which is the mouse pointer, lol :XD:)

Yay i got new shoes and a watch when i was in Singapore! :lol: And a haircut. And yes i do own everything i'm wearing there, including the hat which i stuck one of my Procrastination badges' on X3

---

Art + me © me [*Darqx]
Add a Comment:
 
:iconicreatewolf13:
ICreateWolf13 Featured By Owner Dec 26, 2012  Hobbyist General Artist
Gosh... are you trying to squash yourself into paste?!
Reply
:icondarqx:
Darqx Featured By Owner Dec 26, 2012  Hobbyist Digital Artist
It's what happens when you're too lazy to change a canvas size lol
Reply
:iconicreatewolf13:
ICreateWolf13 Featured By Owner Dec 26, 2012  Hobbyist General Artist
lol... good point. i bet its pretty uncomfortable in there. XD
Reply
:icongingercat-p:
GingerCat-P Featured By Owner Nov 8, 2011  Hobbyist Digital Artist
i remember when that badge on ur hat was on sale...:D
Reply
:iconpotternerd97:
Potternerd97 Featured By Owner Oct 19, 2010
haha! great idea.
Reply
:icondarqx:
Darqx Featured By Owner Oct 20, 2010  Hobbyist Digital Artist
Thanx :)
Reply
:icongrinloss:
GrinLoss Featured By Owner Sep 25, 2010  Hobbyist General Artist
NOMG poor youz! I wish i could help you get out... but i don't know how to :iconwthplz:
Reply
:iconspirit-lily:
Spirit-Lily Featured By Owner Sep 6, 2010  Student Writer
:lmao: Cute.
Reply
:icondarqx:
Darqx Featured By Owner Sep 8, 2010  Hobbyist Digital Artist
:lol::iconthankyoububble:
Reply
:iconmikoswish:
MikosWish Featured By Owner Jul 23, 2010
This is a really adorable pic. I love it
Reply
:icondarqx:
Darqx Featured By Owner Jul 24, 2010  Hobbyist Digital Artist
Thanx ^^
Reply
:iconmikoswish:
MikosWish Featured By Owner Jul 24, 2010
your welcome XD
Reply
:icontinapixiedust:
tinapixiedust Featured By Owner Apr 9, 2010
aww ur cute in this pic^_^

:hug:
Reply
:icondarqx:
Darqx Featured By Owner Apr 9, 2010  Hobbyist Digital Artist
Thank-a-you ^^
Reply
:icontinapixiedust:
tinapixiedust Featured By Owner Apr 9, 2010
ur welcome^_^

:glomp:

ur the cutest^_^
Reply
:icondarqx:
Darqx Featured By Owner Apr 9, 2010  Hobbyist Digital Artist
Haha only in picture format
I have the creepiest grin IRL.
Reply
:icontinapixiedust:
tinapixiedust Featured By Owner Apr 9, 2010
kool i can see it in my mind u have brownish black hair and brown eyes and ur a tall skinny boy .

im psychic u know .

u have a deep voice .
Reply
:icondarqx:
Darqx Featured By Owner Apr 9, 2010  Hobbyist Digital Artist
:lmao: LOL! Your psychic powers must not be working very well :P Out of those 5 things i'm only 2 of them.
Reply
:icontinapixiedust:
tinapixiedust Featured By Owner Apr 9, 2010
indeed they are^_^

realy???

ur a nice person to talk to ^_^

do u like pokemon ?
Reply
:icondarqx:
Darqx Featured By Owner Apr 9, 2010  Hobbyist Digital Artist
Indeed they are not working? :XD: Mhmm, people are always getting my gender wrong, tis great fun.

Thanks :)

I used to, back in the day when i played Red and Gold. I don't play it anymore though :shrug:
Reply
(1 Reply)
:iconlovidem:
Lovidem Featured By Owner Aug 15, 2009  Hobbyist Traditional Artist
YAY PRETZELS :noes:

Not only is Persona!You cramped but she's also got copyright words on her butt!
Reply
:iconannaklava:
AnnaKlava Featured By Owner Jul 28, 2009  Hobbyist General Artist
You look quite cramped. All we gotta do is poke some holes in there and you're good to go. :D
Reply
:icondarqx:
Darqx Featured By Owner Jul 28, 2009  Hobbyist Digital Artist
But if i dont get out soon i will be all twisty like a pretzel! :noes:
Reply
:iconarashi-ryuu15:
Arashi-Ryuu15 Featured By Owner Jul 14, 2009
XD This made me giggle..
Reply
:iconkmd99:
KMD99 Featured By Owner Jul 13, 2009
Darqx in a box! =P
Going for a more compact look, eh? :lol:
Reply
:icondarqx:
Darqx Featured By Owner Jul 14, 2009  Hobbyist Digital Artist
I think if i got anymore compact i'd be non-existant XD
Reply
:iconsnapshotdicer:
SnapShotDicer Featured By Owner Jul 12, 2009  Student Digital Artist
Oh noes you're being crushed! :noes:

That mouse SHOULD apologize |:<

Dude this is awesome XD
Reply
:icondarqx:
Darqx Featured By Owner Jul 18, 2009  Hobbyist Digital Artist
I know ay?! :noes:
Lol thanks X3
Reply
:iconearthen-wolf-spirit:
Earthen-wolf-spirit Featured By Owner Jul 11, 2009  Hobbyist General Artist
Lol, cute. ^^
I should do more stuff like this. xD
Reply
:icondarqx:
Darqx Featured By Owner Jul 13, 2009  Hobbyist Digital Artist
Haha go ahead, the only person stopping you is yourself C:
Reply
:iconearthen-wolf-spirit:
Earthen-wolf-spirit Featured By Owner Jul 13, 2009  Hobbyist General Artist
:D
Reply
:iconasdf444:
asdf444 Featured By Owner Jul 11, 2009
ahaha! i love it! such a good idea =D

i'm sorry i didn't get to this sooner, i've been feeling kinda blah =\
Reply
:icondarqx:
Darqx Featured By Owner Jul 13, 2009  Hobbyist Digital Artist
Thanx CB
Lol thats ok
Reply
:iconsonicrox-888:
Sonicrox-888 Featured By Owner Jul 10, 2009  Student
lol thats cool, an awesome idea^^
Reply
:icondarqx:
Darqx Featured By Owner Jul 13, 2009  Hobbyist Digital Artist
Thanx =)
Reply
:iconsonicrox-888:
Sonicrox-888 Featured By Owner Jul 13, 2009  Student
ur very welcome^^
Reply
:iconryivhnn:
Ryivhnn Featured By Owner Jul 10, 2009  Hobbyist Digital Artist
*giggle*
Reply
:iconmagmanorn:
magmanorn Featured By Owner Jul 9, 2009
So....

You just couldn't fit..

:3
Reply
:icondarqx:
Darqx Featured By Owner Jul 10, 2009  Hobbyist Digital Artist
:iconohuplz:
Reply
:iconmagmanorn:
magmanorn Featured By Owner Jul 10, 2009
You're larger than life.

All of you.

Even the non existent parts. :nod:
Reply
:iconwhitexraven:
WhitexRaven Featured By Owner Jul 9, 2009  Hobbyist General Artist
Checked out how it looks on your page, and it's awesoooome. x3 Reminds me of a panel on a comic book page which they tried to put too much in xD
Reply
:icondarqx:
Darqx Featured By Owner Jul 9, 2009  Hobbyist Digital Artist
Thanx very much =D
Lol XDD
Reply
:iconx-zena-x:
x-Zena-x Featured By Owner Jul 9, 2009
awwh >3
your stuck
Reply
:icondarqx:
Darqx Featured By Owner Jul 10, 2009  Hobbyist Digital Artist
Yus :C
Reply
:iconx-zena-x:
x-Zena-x Featured By Owner Jul 10, 2009
*saves*
xDD
Reply
:iconpsycho-neko-chan:
psycho-neko-chan Featured By Owner Jul 9, 2009  Student Writer
lolz.
Reply
:iconsno-oki:
Sno-Oki Featured By Owner Jul 9, 2009  Student Digital Artist
No-one sneeze! I do hope little Persona!Darqx will be okay. It can get awful lonely in a box guv'nor.

I think it's super cute and it expresses your personality really well!
Reply
:icondarqx:
Darqx Featured By Owner Jul 9, 2009  Hobbyist Digital Artist
That's ok IRL!Me can move freely in and out of the box lol :XD:

Thanx Sno! :meow:
Reply
:iconkiri-exorcist92:
Kiri-Exorcist92 Featured By Owner Jul 9, 2009  Student General Artist
-zips lips to personify her "no words can express" comment-
Reply
:icondarqx:
Darqx Featured By Owner Jul 9, 2009  Hobbyist Digital Artist
But you just typed...:XD:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 9, 2009
Image Size
165 KB
Resolution
440×570
Thumb

Stats

Views
4,380
Favourites
234 (who?)
Comments
165
×