Shop More Submit  Join Login
×


More from deviantART



Details

Submitted on
January 13, 2011
Image Size
3.6 MB
Resolution
600×400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
11,869
Favourites
941 (who?)
Comments
537
Downloads
364
×
Perhaps it might looks something like this :lol:
With floating HP bars over everyone's heads and stuff :B

OHGAWD FINALLY FINISHED BLOODY HELL.
This thing gave me so much grief, because i have this shitty method of doing flash animations wherein i treat them much like how i treat my normal static pictures :| If you understand my normal art process then you will probably be able to see why this is not a good thing to do with animation |D

Here i will be your perfect role model as to what NOT TO DOOO WITH FLASH.

This was my order of reactions throughout this anim:
:icongrineagerplz: :icondummylaplz: :iconeagerblankplz: :iconstarewatplz: :icongrinstareplz:

Fuck you and your freckles Caleb, srsly.

Also if you manage to catch what some of the txt moves says then you'll notice that i opted to use random Pokemon ones :XD: Because i could :P

Izm's are: Taunt, Low Kick and Barrage
Caleb's are: Mach Punch, Take Down and Freefall

.D's moves are special moves pertaining to his status :XD: All prefects would have them although they'd differ in execution lol.




Animation + Hedone High me [*Darqx]
:cd: "Mortal Kombat Techno" by DJVI@NG
Add a Comment:
 
:icondrawinggirl11:
drawinggirl11 Featured By Owner Aug 17, 2013  Hobbyist Filmographer
XD i like the part when you said if this isnt on davint art its ben stolen yo XD
Reply
:iconrosa-phonix:
Rosa-Phonix Featured By Owner Aug 13, 2013
OAO Holy.....
Reply
:iconkaylakedziora:
KaylaKedziora Featured By Owner Jul 31, 2013  Hobbyist Digital Artist
omg im so happy i found u i used to look at your art on my old account but couldnt find you since. ima stop talking and go watch u know :3
Reply
:icondarqx:
Darqx Featured By Owner Aug 12, 2013  Hobbyist Digital Artist
I'm glad you still like my art after all this time lol! :lol:
Reply
:iconprofpikachu:
ProfPikachu Featured By Owner Dec 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
Why does this remind me of that movie 'Scott Pilgrim vs the World' :?
Reply
:icondarqx:
Darqx Featured By Owner Dec 26, 2012  Hobbyist Digital Artist
I dunno lol, you'd have to explain it to me since i haven't watched the movie :P
Reply
:iconprofpikachu:
ProfPikachu Featured By Owner Dec 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
Scott Pilgrim vs The World... :XD: It's funny. My teacher is epic, he let us watch it in his class

The whole film has tons of video game references (Legend of Zelda music included!) and the Scott dude falls in love with this girl, but she has 7 evil ex-boyfriends, who he's gotta defeat, like in a videogame :XD: Sorry if that didn't make sense, I just woke up :P
Reply
:iconyunakasune:
YunaKasune Featured By Owner Nov 13, 2012  Hobbyist General Artist
I don't know when you did this, But dude;
THIS.
IS.
AMAZING.
...
Wait.
Takedown also damages the user... :iconfacepalmplz:

(sorry, couldn't remember that OHMYGODPAP thingie or other one, so yeah.)
Reply
:icondarqx:
Darqx Featured By Owner Nov 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
:iconthankyouplz:
Well you know, no pain no gain? :XD:
Reply
:iconvaleryvampire:
ValeryVampire Featured By Owner Nov 1, 2012  Student General Artist
AED Wins... AED always win w
Reply
Add a Comment: